jag vill känna på din kropp kropp hela natten



Känner mig så död så någon skulle lika gärna kunna skjuta mig och jag skulle inte märka det. Haha men nästan alltså. Har så otroligt mycket plugg och är så trött och har sprängande huvudvärk hela tiden. Jättejobbigt!
Idag har jag gått i skolan hela dagen och sen drog jag in till gymmet efter.
Nu sitter jag och pluggar på en fördjupning i naturkunskap som ska vara inne inatt, och efter det är det ekonomi och italienska som jag har prov i imorgon.

Imorgon ska jag även jobba efter skolan. Har inte gjort det nu på en vecka och man blir ju bekväm så snabbt! Haha, så nu känns det skitjobbigt att gå tillbaka. Men jag vet att det blir bra när jag väl är där!
Lite trött nu bara, vill lägga mig och sova en hel dag - sen kanske jag kan känna mig som en människa igen :)
(kände att bilden inte hade ett skit att göra med mitt inlägg, men slänger in den ändå så jag påminner mig själv om att det finns bra saker i mitt liv också, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0