Student!

Sitter äntligen vid en dator och kan skicka iväg ett inlägg, haha. Funderar på att köpa en bärbar efter sommaren, blir mycket smidigare med allt då :)
Igår tog världens finaste Minna studenten! Så jag och Fanny började dagen med att städa och fixa hela deras hus, sen iväg på utspringet och sen upp på flaket för att fira! Hade skitkul verkligen.
Efter det blev det mottagning och stannade där hela kvällen.

Idag tog jag en lång sovmorgon och sen har jag bara tränat! Imorgon är det skolavslutning vilket inte känns överhuvudtaget. Efter det ska jag bara ta det lite lugnt hade jag tänkt och sen på kvällen har jag både flatenbadet och rålis på schemat.. hoppas jag hinner med båda!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0