Fredag, sol och snart sommarlov!

Så dålig uppdatering just nu för att jag har aldrig tid eller ork för att blogga och nu är min iphone inne på lagning också så då kan jag inte göra mobilinlägg. Blivit något konstigt så jag kan inte blogga från ipaden heller så ända gången är när jag sitter framför en dator vilket är..aldrig.
Hej i allafall! Sommarlov nästa vecka och det känns underbart. Avklarade sista matteprovet idag och det var hemsk. Efter det var det vårshow i skolan och sa lite hejdå till alla treor och sen drog jag och solade!
Nuu så är det ju fredag och jag är sugen på att göra något riktigt roligt men vet inte vad än. Ska upp och jobba imorgon bitti vilket är skitsegt så kan kanske inte spååra, hehe men något borde jag kunna hitta på i alla fall!
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0