You don't have to save me, just need you to follow



Helloo!
Är rätt trött så tänkte strax gå och sova tror jag. Inatt sov jag med min älskling inne i henriksdal! Sista natten där så det va mysigt. Vi åt massa onyttigt, myste och även pluggade.
Idag gick jag i skolan från kvart över tio till halv fem, har köttat mig igen massa prov idag så är helt slut i huvudet.

Efter skolan i alla fall åkte jag in till forum och tog en fika med Patrizia! Mys. Imorgon är jag ledig och det ska bli så jäkla skönt. Ska springa iväg till gymmet vid lunch, hehe då kommer det ju bara vara jag och några pensionärer där.. lugnt.
Jag tror att jag har massa energi och vill göra massa saker hela tiden fast jag egentligen är helt slut! Skum känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0