I'm feeling sexy and free, like glitter's raining on me




Det jag saknar allra mest just nu. Sammanfattning: sommaren

Sitter framför datorn och är så sjukt utråkad. Har tänkt på det, sitter bara vid datorn om jag verkligen inte har något bättre för mig, annars blir det ju mest mobil inlägg nu för tiden. Men jag har alltså ingenting att göra just nu så.
Träffade min pojkvän hemma hos honom i typ 45 minuter? Haha, men vi behövde bara prata ut lite och sen drog han iväg och jobbade och jag gick hem och somnade. Standard. Nä men har varit trött hela dagen eftersom jag sov så dåligt inatt så det kanske inte är så konstigt att jag somnade.

Ska försöka ta en promenad lite senare och sen somna tidigt! Imorgon går jag halv nio till tjugo i fem igen och efter det ska jag möta upp pappa i slussen för att fixa mitt busskort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0