true shit



Är helt slut! Har suttit i en och en halv timme och skrivit CV och sökt och skit med en jätteseg dator. Haha inte det roligaste man kan göra precis. Nu måste jag ner och plugga matte för har matteprov imorgon på något som jag verkligen inte förstår! Usch.

Annaars såå... har gått i skolan idag till fyra. Skitseg dag verkligen. Både jobbig och tråkig. Efter den åkte jag i alla fall hem en snabbis och sen iväg till gymmet! Körde 40 minuter på crosstrainen och sen armar. Skitjobbigt verkligen men nu känns det jättebra! Men hade redan grov tränigsverk från dom tidigare dagarna så just nu kan jag inte röra mina ben utan att dom ramlar ihop typ, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0