Hamnat på fel spår



Har haft en sjukt jobbig dag. Det är för mycket, av allt, och jag glömmer bort att andas. Skönt att jag har fina vänner omkring mig som stället upp när jag behöver dom. Det känns som att gråta i skolan börjar bli en vana och allt jag vill är att byta. Men byta till vad? Nacka? Där blir det väl förmodligen bara ännu jobbigare pga folket. Nej, nu dömmer jag inte alla men det är inte samma folk i värmdö som i Nacka och det vet jag.

Och det kommer väl förmodligen vara lika mycket plugg och man får väl ta lika mycket stryk överallt.
Sitter och försöker komma på mitt nationella tal som jag har imorgon kvar över tio. Vill bara rymma iväg, komma upp till landet och få andas ut lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0