What doesn't kill you


Min fina brorsdotter Elle


Helloo!
Igår fyllde min bror 19 så jag var upptagen hela dagen med att baka, ge honom presenter, städa och umgås med hela stora familjen som kom (mina två andra bröder med deras barn + mormor) och sen senare på kvällen drog jag mig till min pojkvän och spenderade natten där!
Idaag åkte vi iväg på julmarknad med hela Mattias familj, både kallt och mysigt. Sen åkte vi hem till honom igen, va där och degade lite och bara hade en perfekt söndag!

Sen när jag kom hem drog jag iväg till gymmet med mamma och nu sitter jag och har ångest för att min klocka kommer ringa 05.45 imorgon när jag egentligen börjar 09.50. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0