Run this town

Sitter hemma och ska bara ha hemmakväll ikväll! Har inte sovit ensam på ett par dar så det kommer.. tänkte säga att det kommer bli skönt, men nej det kommer det inte. Det kommer bli ensamt helt enkelt.
Igår va jag hemma hos Ebba och myste! Sov där också vilket var ett tag sen och imorse stekte vi pannkakor till frukost, åkte in till forum och sen drog iväg och solade.
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer! Har varit väldigt upptagen på lovet, har bara haft sånna här fem minuters-snabbt-byta-om typ hemma och sen har jag dragit iväg igen! Men vafan.. jag klagar inte! Har haft det rätt bra faktiskt, myst med mina tjejer, festat med nya människor, spenderat tid med min pojkvän som nu är sjuk :( osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0