November

Sitter och lyssnar på musik i mitt gamla rum som nu är datarummet. Heh, känns konstigt eftersom det här har varit mitt rum i 14 år! Meenmen, gillar mitt nya!
Igår va det fest hos Cornelia och Amanda! Hade skiitkul verkligen. Sen vid kvart över ett gick jag, Axel och Fanny hem eftersom bussen aldrig kom. Det var långt och skitkallt eftersom jag hade kort klänning. Men det gjorde inget, kom tillslut hem till Fanny och la mig i hennes varma säng och somnade direkt.
Idag har jag inte gjort något alls! Bara duschat och tittat på tv. Skulle träffa min pojkvän snabbt men tror han har glömt bort mig eller något! Hehe. Imorgon är det tillbaka till skolan igenn.. äsch min klass är underbar så det ska nog gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0