Let me sign ( fanny jag har seriööööst glömt bort vilka bilder jag inte fick lägga in)






Bloggningen är inte precis bättre idag, har nästan aldrig tid för den längre. Och blogga är verkligen det sista jag borde göra just nu eftersom jag har engelskaredovisning imorgon vilket jag inte ens har börjat på och jag är sååå trött.
Gick i alla fall i skolan idag som vanligt, rätt chill dag, drog in till forum efter vi slutat och sen direkt ut på promenad med Fanny. Satte oss vid bagarn, hon badade och bara pratade.

Gick sen där ifrån för att möta upp min pojkvän för promenad, men slutade med att vi drog hem till honom istället och där har jag varit tills nu! Och nuuuu? PLUUUUUGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0