Fullspäckat



Sa ju att bloggningen inte skulle bli så bra den här helgen. Igår va planerna att gå i skolan till tolv men redan vid nio skickade skolsyster iväg mig till vårdcentralen, när jag väl kom dit vågade jag inte in, började nästan gråta och satt envist och väntade till Ebba kom. Min fina.
Va där en stund och fick sen en tid vid ett igen så jag och Mattias åkte dit den här gången. Fick reda på att jag har åkt på urinvägsinfektion och går nu på antibiotika tre gånger om dagen!

Sen lite senare satt jag och min älskling barnvakt till Alma och sen sov han hos mig. Idag har jag hunnit med lunch på ciao bella också med honom och Tony och nu står jag i bikini med hela familjen + allaaa bröder och målar om huset! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0