Anywhere you are, I am near



Jag leeeever!
Har inte haft någon tid för bloggen bara. Har spenderat dom senaste fyra dagarna nere i Åland med min fina klass. Ätit, solat (bränt mig, ser ut som en jävla kräfta), badad, promenderat, bara varit med min underbara klass.
När jag kom hem igår hoppade jag direkt in i duschen och stannade där ett tag. Sen drog jag iväg till min älskling som jag har saknat rätt sådär lite mycket, och sov här.

Nu sitter jag i Mattias säng och äter frukost för han har dragit iväg på match. Eller, den börjar om typ en halvtimme men sån här matchstart? Så jag ska väl fixa mig snart och pallra mig iväg till hans match med hans familj snart också! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0