Fint



Jag förstår inte hur jag lyckas med att få rivmärken över hela kroppen. Har flera stycken på armarna och båda benen. Det som är på bilden är det som jag "hittade" idag. Svider som fan gör dom också, lyckas alltid hitta nya i duschen, det är liksom då som börjar göra ont, när jag får vatten på dom. Jag kan ju inte ha gjort det själv? Och hur fan skulle Mattias eller mina katter kunna ha gjort det liksom? Kul. Ont gör det i alla fall!

Antingen tar jag tag i det där plugget som ska vara klart imorgon. I alla fall börjar på det. Eller så sätter jag mig bredvid jacob i soffan, äter choklad och dricker mjölk. Hmm. jag är inte sugen på choklad, men mjölk i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0