du var aldrig rädd för dom som kallat mig en skada



Jag lyssnar på
Speak to me gently - Future of Forestry
Jag mår bäst när jag är runt människor jag tycker om
Jag pratar alldeles för mycket
Jag älskar/tycker om när jag får exakt hur (vad) jag vill
Min bästa vän är helt underbar!
Min första riktiga kyss va vid en pool i USA med en kille jag precis träffat
Jag avskyr stress och tidiga mornar
Kärlek är så sjukt underbart (iiiibland)
Jag kommer alltid räkna mina tjejer som mina bästa vänner
Sist jag grät var idag
Min mobiltelefon är mitt liv (neeedå, men nästan)
När jag vaknar på morgonen vill jag aldrig gå upp
Innan jag går och lägger mig ligger jag alltid och tänker alldeles för mycket
Just nu tänker jag på hur mycket jag saknar min pojkvän
Bebisar är så överdrivet söta
Homosexuella är oftaste helt underbara!
Blondinbella är ingen jag riktigt bryr mig om eller ens vet vem det är
Jag vill verkligen till Turkiet med mamma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0