Detta är inte kärlek.





Sitter i skolan och har absolut ingenting att göra så tänkte lägga in ett litet inlägg om min finaste vän Freja som är så underbart fin! Elleerrrrr. Detta gör jag bara för att hon sa åt mig att göra det och egentligen finns det inget fint alls att säga om flickan.
Hon låter mig sitta ensam i skolan och dröjer som fa-an bara för att jag just ska få vara ensam. Vilken vän hon är va?

Så ni kan väl själva på en skala 1-10 räkna ut hur mycket jag tycker om henne! Detta gjorde jag bara för dig min vän! (det är väl mer jag som borde få ett inlägg om hur bra jag är eftersom jag skriver bra inlägg om andra?)
Släpa ditt arsle hit nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0