Va tvungen!

I ÅR HAR DU:

 
Lärt känna en ny vän: Ja!
Fått ditt hjärta krossat: Nja.. sa att jag hade fått det till mattias igår, men ångrade mig faktiskt, har nog inte det.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hm, jo lite kanske
Fått reda på att någon har pratat om dig: Aaadå!
Kysst en kompis: Yes!

BLANDAT:

 
Vill du ändra ditt namn:
Nee
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Förra? alltså när jag fyllde 15? Minns inte.. eller den här? då hade jag fest i alla fall
Vilken tid vaknade du idag: Mattias väckte mig alldeles för tidigt.. runt tio kanske
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och kramade min älskling
Någonting som du längtar till: Riktig sommar
Senaste gången du träffade din pappa: För någon timme sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj äh.. mitt temperament kanske? hihi
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Flera gånger
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte har något godis



DIN FÖRSTA:

Operation: Haha, har inte opererat mig och tänker nog aldrig göra det heller
Piercing: Jag räknar inte öronen så naveln
Tatuering: Har ingen.. än!
Husdjur: Mina katter!
Förälskelse: eeh.. hehe ture bodström tror jag!
Alkohol du drack: ingen aning

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: hmm.. ögon. nää läppar. tror jag
Kramar eller pussar: Båådaaa, men pussar
Kortare eller längre: Lääängre!
Romantisk eller spontan: Spontan
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0