Mobilblogg

Okej det här är ju kul.. Försöker mobilblogga från jacobs iphone. Vi har bara en tv och en dator nu förtiden. Eftersom min dator blev jag ju tvungen att lämna tillbaka och tvn har vi tydligen sålt till mormor för att vi ska köpa en ny. Och eftersom jag verkligen inte har någon energi till att försöka få som jag vill ikväll ligger jag i mörkret med choklad, jacobs iphone dåra och musik, medans jacob fick datorn och föräldrarna tvn.. Hm. Helt ok är det ändå. Imorgon ska jag in till forum med fanny och sen på kvällen ska jag sova hos min älskling som kommer hem någon gång imorgon! (överlycklig, hihi) Kolllaaaa det här gick ju bra! Nu ska jag försöka lägga in en bild också Okej nel det fattar jag inte alls hur man gör, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0