Jodå jag lever



Min dåliga ursäkt till en dålig uppdatering är att jag har varit borta hos pojkvännen i några dagar. Sovit där dom senaste två nätterna och spenderat dagarna med honom också!
Sa hejdå till honom idag lite halvledsen eftersom han drar ner till västkusten imorgon och jag drar till Haparanda. SÅ för det första missar vi våran 10-månaders dag som är på lördag, och för det andra ska vi vara borta från varandra i nästan två veckor. Lite töntigt, jag vet, men har aldrig varit borta från honom så länge.

Nu ikväll ska jag i alla fall inte göra så mycket, kanske packa lite. Imorgon blir det som sagt många timmar i bilen för att fira midsommar i Umeå och Haparanda med min släkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0