IRIS




Fråga mig vad jag håller på med. Eller, egentligen inte, för jag har ingen koll alls på vad jag gör.
Har suttit i flera timmar och pluggat, bytt kläder för att försöka ha på mig något snyggt imorgon, klippt sönder ett linne (???) och ändå inte hittat något som jag vill ha på mig. Skulle städa mitt rum eftersom det såg ut som ett bombnedslag men istället lastade jag bara på ännu mer kläder och underkläder eftersom jag bara kastade allting runt omkring mig i hopp om att hitta något användbart. Och gjorde jag det? Svar nej.

Är trött, väldigt trött faktiskt. Vill sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Vill smsa med min älskling (wiho som skrev nu, hihi) och bara sova. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0