I can't even sleep at night, can't get it off my mind



Kollade på den här bilden från förra årets skolavslutningen och såg här typ hur mycket jag har gått upp i vikt. Haha, inte för att vara sån, men skulle vilja ha tillbaka dom där benen.. heh.

Blandar mellan att plugga och städa. Fa-an va kul! Fast nä. Men har bara en sak kvar nu och sen kan jag skicka in allting och då har jag inget plugg igen på ett par månader, heh. Det är skönt!
Imorgon är det sista dagen för mig med lektioner. Inte för att jag tror att vi kommer ha lektioner imorgon, men vi ska ha nationella i matte.
Men sen på fredag är jag ledig för min fina bror tar studenten! Och sen är det ju typ ledigt fram till skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0