Here you are down on you're knees again



Kom hem för ett litet tag sen, funderar på att typ.. snabbbaka?
Tog en långfika med min fina Emma idag i alla fall, satt bara och pratade om allt, underbara människa.
Hoppade sen direkt på Ebbas buss för att åka in till stan och köpa hårförlängning. Ja, jag vet, jag vet, men jag klarar inte av mitt korta. 700 kr fattigare är jag nu i alla fall men förhoppnigsvis va det värt det! Ska inte till frisören och sätta in det fören på måndag så.

Nu ska jag bara ta det lugnt, aah kanske baka då. Sen ska jag fixa mig och allt och sen blir det utgång med Ebba! Njaa nästan, är taggad på det men vi ska i alla fall ut och äta! Så tänker klä upp mig lite extra bara för att jag är taggad på allt det där, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0