Hej hej hej hej hej hej!

Istället för att klaga på min usla bloggning drar vi istället igenom allting som ni har missat istället!
Nanan.. vart slutade vi? I förrgår? Hos Fanny, right?
Igår var jag med min älskling, drog iväg till min faster och firade henne och sen hem till min älskling igen. Spenderade kvällen med hans grabbar + milica, kul! Sov sen hos min älskling









Idag när jag och bebi vaknade lagade vi pannkakor till frukost/lunch och sen drog vi ut med båten. Va ute i några timmar, solade, pussades och tog jättefula bilder, heh. Jag ligger placerad i hans säng, han drog iväg för en stund sen och köpte choklad och rosor till mig. I oförsig va det bara för att vi hade bråkat med ändå.
Nu ska jag möta upp Milica om en timme och dra iväg och titta på deras match!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0