Bara för att göra mig lite gladare lägger jag in en gammal bild (typ 2008)

 

Den här dagen har varit helt kaos, haha jag är heelt slut. Tog en rejäl sovmorgon imorse och vaknade strax efter tolv, fixade mig och drog in till forum med Fanny.
Skulle fixa underkjol typ till min balklänning eftersom den är hur kort som helst och helt genomskinlig, och även balskor, naglar osv. Sen så finns det självklart ingen underkjol som passar min klänning och lala.. kan alltså inte ha den på balen. Great, två dagar innan balen och jag har ingen balklänning.

Flippade ut som fan, skrek på alla i affären, mamma, fanny ooosv. Gick runt och letade ny klänning, va sur som.. vet inte vad. Hittade en ny och skor. Bra. Nä.
Drog sen på mattias match! Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0