My heart is refusing me



Har haft fullt upp dom senaste dagarna så därför har det varit noll bloggning. Har spenderat massa tid med min älskling, lunchat med hans morfar, tagit hand om släkt från Umeå som kom ner och skulle bo här några dagar, spenderat en heldag med min familj på sandhamn, solat, ätit och gått runt i affärer.
Och nu kom jag precis hem och ska förhoppningsvis åka iväg till forum med pappa om min iphone har kommit!

Sen ikväll ska vi äta en stor middag med lite släkt och sen ska jag sova hos min älskling för vi drar ner till västkusten imorgon och spenderar några dagar med hans familj där! Har ingen aning när jag kommer hem igen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0