Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen



Sover hemma ikväll igen, så sitter i myskläder nu, äter kladdkaka och hoppar mellan tvn och datorn, skitmysigt faktiskt. Har inte haft en sån här kväll på flera månader.
Idag har jag även varit och hälsat på min nya fina brorsdotter dåra. Jävlar va hon är fin, min skatt. Tre dagar gammal, min älskling. Fick även spendera tid med min ögonsten Alma! Mina bröder och brorsbarn är fan det finaste som finns i mitt liv (och min älskling, hihi)

Åkte sen med mina föräldrar till um och sen åkte vi hem, gjorde inget speciellt och det är typ det jag ska göra ikväll!
Imorgon ska jag dock till min älskling så fort jag vaknar och vara där!

Kommentarer
Postat av: emma

familjen is thaa shit! :)

fint linne!

2011-07-14 @ 21:42:53
URL: http://emmawengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0