Freeedagsmys

Mattias sitter, ja eller båda sitter och tittar på en skitäcklig skräckfilm, men jag vill inte se den så jag håller mig sysselsatt med datorn istället, så sitter han bredvid mig och tittar på den!
Eeehm, bloggar egentligen bara så att jag inte behöver titta på filmen..
Skaa lägga mig med huvudet i hans knä istället och bara äta en massa choklad så jag slipper titta, hihi.
Vi sitter också och funderar på om jag ska bli brunett igen. Jag är nästan sugen på det och vara det året ut. Kanske nästa år också, och han säger ju inget annat än att jag är snygg i båda -.-.
Niii får gärna hjälpa mig och skriva om ni har någon ååsiikt, hih!

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilket gymnasium o linje ska du börja på? :)

2011-07-17 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0