Byter blogg!



Får så dåligt samvete över att jag aldrig kan blogga längre, så bara för det ska jag byta blogg! Haha, till devote.se istället, för där kan man tydligen mobilblogga, och det kan man inte på blogg.se och då kan jag ju slänga in ett inlägg lite då och då även fast jag inte sitter vid datorn! Ska ge det ett försök i alla fall.

Anledning till varför det var mer än en vecka sen jag bloggade är för att jag har spenderat lite tid med Fanny, färgat håret rött (mh, ja asså.. det skulle bli brunt), firat 11 månader med min älskling vilket firades med middag och bio, och dom senaste dagarna har jag spenderat nere vid västkusten med Mattias och hans familj. Legat på stranden, solat, badat, spelat kort, cyklat, pussats ooosv.
Bilade i alla fall hem idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0