Sommaren 2010

Okej, bara för att jag saknar sommaren så jävla mycket redan måste vädret självklart göra att jag saknar det ännu mer. Det blåser och är flera meter snö ute? Fyfaaan va jag inte orkar det.
Sommaren 2010 va seriöst den bästa sommaren, haha jävlar va kul jag hade!


Jag tog en minnesvärd promenad i kungsan med den här bruden och fotade allt vi kom åt



Jag&Fanny var ute en heldag på glasan med bland annat dom här grabbarna


Jag hade en väldigt mysig hemmakväll med min bästis


Jag gjorde precis som traditionen sa, och åkte iväg till Gröna Lund med mina tjejer



Jag drog iväg till mitt landställe med den här bruden i några dagar



Hade väldigt många utekvällar på bagarn


Jag gick vilse med Fanny i skärholmen för vi skulle hitta en kamera som jag skulle köpa


Jag umgicks väldigt mycket med bland annat Fanny, Tony och Alex


Jag träffade Mattias och blev tillsammans med honom den 25e Augusti :')




Sommarens höjdpunkt - jag drog iväg en vecka till Grekland med Fanny




Till dom här bilderna kan man säga såhär - "Sommarens värdefulla" var när jag spenderade nästan en hel vecka nere i Göteborg med tjejerna. Vilket också var sommarens höjdpunkt eftersom det kanske var sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0