Kul liv jag har.

Kör den här medans jag väntar på gästerna. Hittade den på en tjejes blogg, orkade dock inte ta med alla sååå here we go;


Någon gång i mitt liv har jag;

(x) Rökt
(x) Snusat
( ) Drogat
(x) Druckit så mycket att jag spytt
( ) Stulit en bil
(x) Hånglat med samma kön
(X) Sovit i samma säng med samma kön
(X) Varit kär
(X) Blivit dumpad
(X) Dumpat någon
( ) Haft sex på offentlig plats
(x) Har du haft sex senaste månaden
(x) Snattat
( ) Blivit arresterad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän.
(x) Skolkat
( ) Sett någon död
(X) Varit Utomlands
(x) Flygit flygplan
(X) Gått vilse
( ) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa
(X) Gråtit dig till sömns
( ) Lekt tjuv och polis
(X) Sjungit karaoke
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0