26 januari 2011

Godmorgon!
Sitter hemma hos Fanny som drog till skolan för flera timmar sen. Alla har dragit så jag är ensaam. Det som jag skulle på klockan tio blev inställt, men min lärare är ju ändå inställd på att jag kommer tillbaka till skolan vid halv tolv tiden så jag tänkte att jag kunde ta det lite lugnt istället. Sitter just nu och äter chips och dricker cola..höhö
Btw så slingade vi mitt hår igår och ja, det blev randigt, lite ljusare osv. Men det blev typ som jag hade förväntat mig så det är luugnt. Det är ju lite lätt att gå från mörkbrunt till blont liksom..

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Hittar du på något kul i veckan? :)

2011-01-26 @ 10:25:38
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0