This one for you and me



Har massa stress och ångest för jag inte kommer hinna klart dom saker som jag är stressad med, haha. Har pluggat lite men jag kan ju ingenting eftersom jag inte har boken hemma. Tur att jag har världens finaste vänner i klassen som hjälper mig och skickar svar och så <3, guldvärda.

Måste nästan börja fixa mig snart! Om en timme kanske ska jag väl möta upp Fanny för att köpa lite till ikväll då vi ska ha julmiddag hemma hos Ebba med tjejerna! Kommer bli skitmysigt eftersom jag inte har träffat dom sen somras, vissa av dom i alla fall, som typ jessica och lisa :(
Så det kommer i alla fall bli stört mysigt, så får jag glömma bort lite allt plugg jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0