See how i leave with every piece of you


hihi älskar gamla bilder. Saknar min fina barndomsvän

Håller på att dö snart.. haha. Orkar inte!! Har precis skrivit klart rapporten för genmodifierade organismer som jag satt med i dryg 2h (!!) och nu ska jag börja plugga på provet vi har imorgon i idrott. Eftersom vi hade ett stort prov idag har jag bara varit fokuserad på det och nästan glömt bort det här provet så jag har ju inte ens kollat igenom vad vi har prov på liksom.. haha. Älskar värmdö gymnasium <3. Nä annars så är den skitbra men just nu...

Är riktigt trött också så det gör det ju inte precis bättre. Har godis vid mig så klarar mig nog några timmar till i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0