JULERBJUDANDE PÅ HÅRFÖRLÄNGNING

Tänkte tipsa er lite här! Lajs som fixade mitt hår för en vecka sen har nu julebjudande på hårförlängningar.

För de som gör sin förlängning innan 24/12 så kostar isättning utav hår ENDAST 900 kr och håret betalar ni i februari eller på avbetalning utan extra kostnader.
Passar bra för de som vill vara jul & nyårsfina och ända in i vår!
uttagning ingår!
äkta löshår i asiatisk riktigt bra kvalité!
hon har gjort löshår på bla: PAOW
och färgar och klipper bla: Cathrine holst
kontakt: [email protected]

Och det här är billigt med tanke på att det finns flera stycken som tar för minst 3000! Hon är skitduktig och jag är verkligen jättenöjd med mitt. Ser äkta ut, känns ingenting och är bara skitsnyggt!

Här har ni hennes blogg som jag tycker ni ska besöka för att ta reda på mer - http://lajseiiy.blogg.se/

http://lajseiiy.blogg.se/images/2011/hrfrlngning-malin_169639374.jpg
http://lajseiiy.blogg.se/images/2011/linnfreefter_174150462.jpg

Kommentarer
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-21 @ 06:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0