Jag vet att jag döljer en sanning






Lite bilder från julafton, hehe. mys


Idag känner jag mig tom! Känns som allt jag gör just nu är att stressa och fixa massa saker så nu är jag tom typ. Vet inte exakt hur det går ihop men i alla fall.
Idag har jag varit i forum och sen i stan med Patrizia. Drog sen direkt iväg till gymmet med Ebba och Fanny och körde 1h och 30 minuter kondition och benpass, och sen när jag kom hem somnade jag.
Fanny sov hos mig, färgade mitt hår och åt massa onyttigt och även fast det var hur mysigt som helst så ser jag ifram mot inatt då jag ska få sova helt själv. Har inte gjort det sen i lördags.

Imorgon ska jag träffa Emma för att sola osv, gymma och kanske träffa Mattias lite snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0