I was born to tell you I love you



Hela min kväll har bestått av plugg! Har prov på onsdag i politik, och på torsdag i idrott ( fast det har jag försig inte ens börjat på än) men sen har jag också något imorgon också i svenskan så har fixat klart allt det! Har gjort allt jag skulle ikväll i alla fall, så nu sitter jag bara framför datorn och försöker ladda ner massa appar igen till iphonen eftersom jag var tvungen att uppdatera den och då raderades ju allt.. och nu minns jag inte ens vilka appar jag hade.. hehe

Imorgon är det skola från 10.15 till.. någon gång. Ingen aning när vi slutar faktiskt! Sen ska jag nog till gymmet!

Kommentarer
Postat av: ami

fasiken vilken härlig bild, vart är den tagen? :D

2011-12-13 @ 10:09:03
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0