Hurtigt!

Är helt slut i kroppen och vill egentligen bara sova, men jag är liksom inte så trött, haha. Ligger i sängen i allafall och smsar med min älsklig så blir väl det snart.
Idag har jag varit så jävla duktig!!

Först skola till halv tre ungefär, sen drog jag mig in till forum och tog en fika med min underbara Patrizia! Och sen drog jag till gymmet, körde 1h styrka, sen 1h intervallträning och sen 1h styrka igen. Är så sjukt trött nu!! Köpte sen med mig thaimat hem.
Imorgon blir det skola till tjugo i fem och sen ska jag nog till gymmet också!

-och till er som är sugna på att fixa håret, hårförlängning till ett skitbra pris osv, kolla in här imorgon då så ska jag tipsa om lite julerbjudande hos lajs som fixade mitt hår! Hinner inte det nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0