Emma ljusberg <3



Hellooo!
Sitter just nu i Solna i världens skönaste morgonrock hemma hos min fina Emma! Hehe. Igåår så sov jag hos min fina pojkvän, efter jag hade haft middag med min fina bror Johan och hans familj!
Va lite med honom idag innan jag drog mig hemåt och direkt iväg till Solna för att fira lite jul med bror med familj x2, Lelle och hans familj alltså!

Sen frågade dom om jag kunde sitta barnvakt åt mina brorsbarn imorgon vid halv nio på morgonen så istället för att åka hem och sen åka hemifrån imorgon bitti vid sju på morgonen så ringde jag Emma som bor 2 minuter ifrån dom och frågade om jag kunde sova här istället!
Så vi har suttit med chips och cola och planerat massor inför nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0