Vill bort från sverige lite, till värmen typ.



Stressad kväll, känns som jag har virrat runt hela dagen. Skola från tjugo i nio till halv fyra typ! Helt okkkk ändå. Drog in till forum efter det, gick runt där ett tag, mötte sen upp mamma. Köpte massa saker som jeans, saker till skolan, hårfärg osv. Och sen ringde också min doktor och sa att jag måste byta medicin för den här hjälpte tydligen inte, så jag som skulle vara klar med dom imorgon måste fortsätta i ungefär en vecka till med mer, segt.

Nu sitter jag hemma och försöker skicka in en svenskaläxa som inte funkar, ååååååh orkar inte.
Imorgon är det i alla fall skola som gäller och sen ska jag hem till My och färga varandras hår, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0