If you leave

Är helt slut i kroppen. Har sprungit runt sen nio imorse och kom hem för bara ett litet tag sen. Skola från 10-1, va helt okej, vi gjorde typ ingenting, hehe. Imorgon är det första riktiga skoldagen med lektioner och skit, går halv nio till tjugo i fem. Ska möta upp My i alla fall för jag hittar ju ingenstans, och det känns ju bättre att komma för sent med någon än själv, heh.

Efter jag slutat drog jag mig i alla fall in mot drottninggatan för lite shopping! Sprang runt som en galning i nästan fem timmar för att försöka hitta en sak som jag verkligen behöver, men det gjorde jag ju inte. Gav upp och hälsade på min bror på hans jobb också. Sen kom iförsig Fanny in på slutet också!
Imorgon är det som sagt skola och efter det är det naprapaten halv sex och sen måste jag till forum för att fixa lite saker!
Nuuu blir det duschen! (justa, har hunnit med en promenad med ebba också, min fina flicka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0