How does it feel now to watch it burn


Snodde bilden från Ebbas blogg på fina Jessica, tycker om dig så mycket

Anledningen till varför jag inte har bloggat något alls är för att jag inte har orkat helt enkelt! Har haft annat för mig. Har spenderat någon natt med min älskling, gått promenader med Fanny, sovit hos henne också, fast det kanske jag redan har nämt i något annat inlägg?
Igår var det i alla fall tjejmiddag hos mig som gällde. Mina fina tjejer. Tyvärr saknades Ellen, men det var stört mys ändå.

Fanny sov sen här och idag har vi tagit en skogspromenad med hennes hund, åkt in till min naprapat, åkt och solat och nu är jag hemma igen och ska bara ha en hemmakväll.
Sen är jag uppbokad varenda dag som kommer nu innan skolan börjar igen på måndag så bloggningen kommer nog vara lite off ett tag! Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0