bästis


Lite bilder från igår

Drog in till stan med Fanny igår kväll, skulle egentligen till café 60 men ångrade oss när vi väl satt på tunnelbanan, så hoppade av vid tc, gick runt lite snabbt, köpte sen en varsin dricka och satte oss nere vid vattnet vid slussen och satt där i någon/några? timmar. Mys.
Drog sen vidare hem till Alex och badade i hans jacuzzi med trevligt folk och gick sen hela vägen hem halvnakna.

Nu ska jag strax dra mig in till stan igen med Fanny, hon ska fixa hennes hår så jag ska följa med! Klädde mig lika tråkigt som vädret så har svarta jeans och en svart t-shirt på mig typ. hah, kul. Satte på mig ett par klackar i alla fall så här kommer bambi på is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0