Världens bästa



Heeeeej!
Tänkte hoppa in i duschen nu så tänkte slänga in ett inlägg innaann.
Skola va det som gällde till sista lektionen då det var idrott och jag skadade mig, fick gå tidigare, behövde kolla upp det hos skolsyster och slutade sen! Pappa fick precis bära upp mig för trappan för att jag inte kunde gå, hahahah.
Tog bussen hem till min älskling med honom och Tony, hämtade min klocka och sen följde dom mig heeela vägen hem, bar min väska och allt bara för att jag inte riktigt kunde gå. Hur underbara??

Mötte sen upp Fanny och sen har jag sovit en massa timmar också! Imorgon blir det först forum med min älskling för behöver fixa lite saker och sen hem till honom och myyyysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0