Svar på frågestunden

Anonym: Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
Svar: Hmmm vilken äcklig fråga nu när jag är på skithumör och sur på mig själv, haha. Men, kanske att jag är så social och har lätt för att prata med nya människor?

Anonym: Vet du om att du är världens finaste?
Svar: Hej Fanny. Det är du med.

Britney: Jag har en liten fråga... hon fanny som du skriver om hela tiden... hur är hon? hon verkar så himla fin! Är hon singel?
Svar: Jag skriver om henne för att hon inte har några vänner, hon är väldigt ensam. Ja, självklart är hon singel!

Madelene: Hur träffades du och Fanny? Er första dejt, för visst är ni typ tsms? Går en del rykten om det!
Svar: Borde jag komma ihåg våran första dejt? Gick väl rätt vilt till.



Helda: Vilken religion tycker du är den optimala? Tror du att vår värld skulle vara bättre utan någon religion överhuvudtaget?
Svar: Haha, sluta nu! Jag är kristen. Wiho.

Willy Wonka: vad är det bästa med choklad?
Svar: Den finns alltid där och tillfredställer en. Man blir lycklig och känner sig aldrig tom!

Anonym: vad gör dig lycklig?
Dricker/röker du?
Vad har du för planer för sommaren?

Svar: Det är väl vännerna, sol, ledighet och när allting bara går bra med skolan och pojkvännen tror jag.
Röker gör jag inte och dricker gör jag väl ibland på fester
För sommaren? Hmm, bara chilla. Sola, spendera massa tid med mina fina vänner, åka till landet, andras landställen osv!

Anonym: Hej söta du!
Hur länge har du och Mattias varit tillsammans?
Vilken kamera fotar du med?
Vilken skola går du i?
Jätte fin blogg och söt är du! Puss

Svar: Vi har varit tillsammans i 8 månader snart. Från den 25e augusti! Sen har vi ju gjort slut två gånger också, men det behöver vi ju inte räkna till, hehe.
Jag fotar med Canon 1000 D, grym kamera!
Jag går i JP som ligger precis vid tollare, he he he he.
Tack va glad jag blir!! Puss



Anonym: Varför gjorde du och Mattias slut första och andra gången?
Svar: Hehe, första gången minns jag ärligt talat inte varför. Det var väl mer såhär "åååh nej vi bråkar för mycket.. vi gör slut" blev ju tillsammans igen två dagar senare.
Andra gången gjorde han slut för att han inte orkade ha ett förhållande helt enkelt. Dooock blev vi tillsammans igen en vecka senare!

Ellen: Vad är det bästa du vet med dig själv? :) Snäll fråga va?? <3
Haha, fyfan! Om man får svara samma saker två gången så måste jag ju svara där också att det är att jag är så social! Annars.. nej jag vet inte, jag tycker inte om sånna här frågor! <3

Emma: Om du fick göra någonting ogjort, vad hade det då varit?
Vad hatar du mest av allt?
Vad gör dig lycklig?
fina du, <3

Svar: Finns rätt mycket som jag ångrar och önskar att jag aldrig hade gjort, men jag har också lärt mig rätt mycket av dom misstagen, så jag önskar att jag hade gjort dom ogjort men jag kanske inte ångrar dom. Vill dock inte ta upp dom i bloggen.
Det som gör mig lycklig är värme, ledighet, vännerna och mattias när allt är grymt mellan oss!
Tycker om dig <3

Therese: Varför lyckas vi aldrig ses???
Svar: För att vi är helt hopplösa, suger och är grymma båda två på att skjuta upp saker! Tisdagen när skolan börjat igen. Spika!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-21 @ 00:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0