Please tell me you'll stay



Känns som om jag aldrig har tid för att blogga längre, haha.
Gick i skolan till tre idag, drog sen hem till min älskling och var där i några timmar innan vi drog hem till mig, käkade, myste och tittade på desperata hemmafruar. Han drog precis och jag tycker inte om att jag måste sova ensam inatt :(.
Går lång dag imorgon vilket suger, ska i alla fall träffa fina Emma efter!

Ska sitta uppe ett litet tag till, äta godis och lyssna på musik och sen ska jag sova! Min kamerasladd är ju fortfarande borta, men måste visa min nya piercing sen. Mattias tog ett gammalt bajenhalsband som jag hade, tog bara själva market och satte på det på en piercing som jag hade och det blev en bajenpiercing. Snyyyyggt
(kör sen på ursäkt att jag inte hade någon finare bild på min pöjk, heheheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0