Jävlans bra helg!

Bra uppdatering jag har va? Har spenderat hela helgen med min älskling så det blir väl sååå.
I fredags va vi hemma hos Tony. Ramlade sen in hemma hos Mattias och somnade typ direkt. Igår va vi inne i forum en stund. Fick med mig hem en ny mascara som jag ska använda med skuldkänslor eftersom det var han som köpte den till mig. Tog sen en varsin cesarsallad på barista och baaah va.

Idag drog min älskling iväg på match i Tyresö och jag satte mig i bilen med hans familj och drog iväg på visning av ett hus som.. hans farbrors fru skulle kolla på. Långsögt. Drog sen till hans match i alla fall, hem till honom och nu har jag precis varit på promenad med fanny.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0