Bilden har inget med texten att göra. Det har inte rubriken heller



Haha vet inte riktigt vad Jacob håller på med men han har kommit in i något med att skriva. Är säkert med skolan, men han har skrivit böcker osv och nu hade han bara skrivit någon berättelse som skulle till skolan eller något.
Han skulle typ beskriva hans morgon och i berättelsen står det självklart "Tar mig ner till hallen där jag ser min syster stå som vanligt framför spegeln och skymmer mina skor, som jag nu behöver, snabbt!" Tsssssss.

Försöker inbilla mig att jag mår mycket bättre fast jag vet att jag inte alls gör det. Ska palla mig iväg till skolan imorgon ändå fast jag hade planerat att vara hemma, har massa saker inbokat efter vilket jag aldrig kommer få göra om "jag är så sjuk så jag inte orkar gå till skolan ens"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0